Oldal kiválasztása

OFFICE csomag 20 óra/hó (heti 5 óra)

72.500 Ft /hónap

Az OFFICE csomag tartalma havi 20 óra rendelkezésre állás munkaidőben.
Ez heti 5 óra, ebből 4 óra effektív munkavégzés + 1 óra adminisztráció, kommunikáció.

Cikkszám: ha-20 Kategória:

Leírás

  • Rendelkezésre állás munkaidőben.
  • A munkavégzés a vállalkozó telephelyén, a vállalozó eszközeivel és időbeli ütemezésében történik.
  • A vállalkozó a feladat megrendelésekre 24-48 órás reakcióídőt vállal.
  • A vállalkozó a feladatok elvégzésére 96-120 órás határidőt vállal.
  • A feladatok megrendelése és ezzel kapcsolatos kommunikáció írásban zajlik.
  • Minden a START, OFFICE vagy PREMIUM Csomag tevékenységén kívüli igény, az egyedi árlista alapján kiszámlázásra kerül.
  • A heti munkavégzés időkerete részben átvihető és összevonható.
  • A 40 óra/hó PREMIUM csomagnál 2 hét időkerete összevonható.
  • A 10 óra/hó START és a 20 óra/hó OFFICE csomagnál 3 hét időkerete összevonható
  • A heti vagy havi munkaidő kereten felüli feladatvégzés árlista alapján kiszámlázásra kerül.
  • Az START, OFFICE és PREMIUM csomag nem tartalmaz munkaidőn kívüli, hétvégi és sürgős- azonnal elvégzendő tevékenységet.
  • A sürgősségi vagy munkaidőn kívüli feladatvégzés árlista alapján kiszámlázásra kerül, abban az esetben is, ha belefér a heti időkeretbe.